result :O

Assalamualaikum . k aku kecewa sangat tapi gembira pun ada . Rasa takut pun ada kalau mak aku dapat tahu benda ni. oh kepala aku dipancung nye --' Erm tadi pegi sekolah konon nya nak amek buku teks , but tiba tiba acik tuh kate 'amek buku teks tahun depan' shitzz gileww . i bangun pagi mcm org gileww last last you suruh i dtg tahun depan . dayemmm #MakOkJe :P lepastuh semua mcm awal lagi en , duk rumah bkan buat apa pon , so we decided tuk pegi mekdi , makan dan lepak rumah diana .Usha fb ~ ramai duk bising about result yg dye org tgk dekat satu web ni (click) dah check ke belum? kalau belum cepat cepatlah check kay . tpi doakan supaya parents tak jumpa web ni , duhh :x soo aku pun check jgak , dan .....


Ini sahaja yang aku dapat . cukup cukup makan . ohyeah . tak lah cukup sgt sebenarnye --' tpi not like exam before this , ade gagal ohh . even tadek A langsung , tpi ia buat aku terharu benor . haha biasa le ni org first time tadek E . \bajetnyeww/  tpi di mata mak aku ni sgt terok . you mad bruh ? oh okay :< but proud ler , exam kali ni je org study hard sikit tau . kalau tak hareemm aku nak usik buku . ialah aku ingat aku boleh jawab . HAHA bajet lagi ni t-.-t  hoping gilaa turun kelas pun tak yah turun banyak banyak sgt , lagi kena cepuk aa ngan mak wa :\ next year mulakan azam baru , pegi tuisyen *aiceh :P boleh ke ? Insyallah :-) Kalau dah tgk terus tunjuk dekat parents tauu . tpi aku tak buat mcm tuh pun sebab takut mama tak bgi hang rabu ni . lulzz podaa lah aku ni --' got to go guyss , k daa ~

No comments: