It's finally end .

Assalamulaikum . sehat guys ? cool lah kalau sehat . kalau tak sehat aku tak boleh buat apa apa . k semua org sebuk ckap about 11/11/11 . seriously dude ni tarikh je . nothing special about it , kalau kau nak awek/pakwe time time tarikh yg so bajet cun gila ni tak perlu lah kot . Like desprate gila . tak guna kalau kaple sekarang hanye sebab nak tarikh but tak sayang each other . what for dude ? pikir pikir kan nyeww LOL

aku dekat sini bukan nak ceramah tpi nak cakap pasal benda yg unbelievable xD wanna know ? tak nak tahu ? Okay :) haha , chill bro . nak cite lah ni . 9/11/11 . maka dengan rasminye aku start holiday dan abes sekolah . wuu ~ finally aku boleh rest lama sikit . tpi macam kenapa cepat sangat cuti nye ? aku tak puas sekolah act x_x i wanna be form 1 for the rest of my life , pweaseeeee ? :( duduk rumah bkan buat ape pon . bangun lambat , makan banyak , euww gemok weh gemok .

Tapi i'm not to ready yet nak jadi budak form 2 ni . Nanti asek dipersalahkan dan confirm cekgu backup form 1 je . like sekarang ni lah . haha , aku dapat balik apa yg budak budak form 2 rase sekarang x) memories in form 1 memang kennot dilupakan , yes kennot gegurl kennot !! :> next year maybe tak sama mcm this year . semua nya lain , sangat lain . dan aku pun lain . aku nak berubah , seriuosly . sebab tahun ni aku terok sangat . result jatuh menjunam kebawah , selalu kena marah . ohgoshh memang patut pun aku berubah .


*cough* gmbr ni time dye org  still wempitzz you . omey ape :P

Kawan , eh tak kami dah mcm siblings <3 Aku kalau tadek dye org ni semua aku tak boleh hidup . dye org ni lah diary , musuh , bantal busuk xD Thanks kay korang sebab sanggup sabar dengan perangai aku ni selama 11 bulan kita berkawan . Please kalau next year kita tak sama kelas , don't ever forget me kay guys ? :-)



Dua manusia penting . paling penting . penting sangat dari segala benda yang ada dekat dunia ni . haha k jiwang much . Lisa dan zura . guyss , sekarang pun aku dah rase rindu gila dekat korang tahu tak ? haha , lisa twin , classmates , jiran sebelah tempat duduk , musuh ketat , diary , oh bagi aku kau seberguna tahu ? HAHA , Erm kalau next year tak sama kelas acano weh ? nangis douh :( mesti kau lupakan aku bila ade membe bawuu .. tak aku tau kau takkan lupakan aku . kan weh kan ? haha , zuraaa *scream* awak nak pindah sangat kan ? haa pegi lah pegi . ciss LOL duduk shah alam pegang janji kita tauu don't ever forget each other . kalau lu haa lupa wa , wa carik lu dekat shah alam sane tahu ? hihikk me lebiuuu guys so much >_<

so sape yg dah start cuti tuh , happy holiday guys . have a nice holiday kayy . for those spm candidates , gud luck :) k choww 

No comments: