Ong gedekk gedekk :P

Assalamualaikum . Rindu aku tak ? Elehh rindu letewww, kelip mata sikit ;)

Oh sory guys sebab lama tak update blog . Banyak gila masalah dtg . Tuh yang mcm taderk mood nak update bagai . Shoo sebab hari ni aku mcm 'OK' sikit even ade anak sedara yg perangai mcm anak kambing keluar kandang tpi rajin tuh dtg secara tibe tibe :OHari rabu lepas kot , haa aku pergi sekolah mcm biasa . Dtg dengan selekeh nye . Mwahaha :P Sampai sampai jumpa lisa omey omey dengan zura gojess gojess . Aku jumpa dye org mesti kena HUG , tpi tuh tak menunjukkan aku lesbion  -.- tuh menunjukkan yg aku sayang dye org :P

Lepastuh aku beli air jap tinggal beg datang balik bukak bukak tgk ade sekeping card dgn sampul dye warne pink *maa febghet kaler* and coklat cadburry flavour Mixed Nuts.  Rase mcm nak scream je sebab ye lah first time ade org buat suprise cenggini . ee dapat org  yg buat suprise ni aku cubit cubit pipi dye . Aku try tanye sume manusia yg aku kenal tpi sume mcm 'haa ape kau merepek ?' K kejam :| Dalam kelas aku saja je show off dekat sume org yg aku dpat present tuh . HAHA batak sekali sekala apesalah nye kann ? :P pastuh aku bukak kad tuh nak bace gramatis ke tak ayat org yg kasik ni *ceh* dol , guess what ? Is from lisaaaa . goshh kau meh sini aku cubit pipi kau yg mcm pau tuhh . atotot , aku tanye tak mengaku . Hihikk ite cyunkk awakkzz :*

awakk ! tgk ni kita simpan tau , kite tak smpai hati nak buang sebab it's to meaningful to me :\


Babe , terharu sgt bila bace ayat tuh . Even bufday aku dh lepas dan kau bgi benda ni lambat tape weh . aku tak kesah . sebab yelah better late then never rite ? kuiikuii :3 Kan aku ade ckap ee sape lah yg bagi coklat ni aku tak suka lah , Wehhh ! sory sgtt :< aku tak sengaja ckap macam tuh . sebab aku ingat org yg lain yang kasik . tapi jgn risau aku dah mula suka dan dah abes dah pun coklat tuh aku makan . hihikk sedap taauuu <3
Again , Thank you sooo much and me love youuu a lot twin :*

2 months <3

Awakk yang saya sayang , ye awak yg tgh duk stalk blog saya ni . hihikk , dah 2 bulan dah kita in a relationship tauuu. aicehh buat muka comel cikit :3 K act kan , aku rindu kau . ye tak tipu . Rindu nak dengar suara kau , rindu nak tgk kau senyum bajet bajet kiut LOL yelaaa sekarang dekat sekolah mane boleh rapat rapat dah kann ? -.- Sometimes tuh aku nk belajar pun tak sng . asek duk ingat kau je . eh kau ingat tak dekat aku ni ? :\

Sejak kes hari tuh aku terus rase takut nak cakap , senyum dekat  kau . HAHA sory lah kalau dekat sekolah aku sombong sbb aku tak nak kite kena soal jawab bnyak sgt . pening dah nak jawab xD Aku tahu sekarang kau dah tak boleh nak selalu online , yelah exam is just around the corner dan kau pun dah tekad nak berubah rite ? hmm Kay aku faham apa yang kau cuba buat dan aku akan selalu sokong kau *CHAIYOK-2 WEH*  Anddd aku harap sgt kau lulus exam ni sebab bila kau lulus kau akan free se free nyee . hihik kayy syuke syuke :*

Same goes to me , aku pun kena kurangkan online ape sume ni . grr susah maa T.T neway just wanna say a little bit more pfft ! Me Miss You So Much hanan :< Takecare K . Kalau rindu aku tgk lah pen dengan keychain yg aku kasik tuh . hehe .. Last oneeee , Love You XX

No comments: