Jaga Diri kau nanti :'>

Assalamualaikum . Hari ahad yg tade makne langsung . 0-0

Meet Syahzanie Zuhayra Binti Shaheran #am i rite ?# Kite org dah kenal dekad 3 tahun dah . Aku start kenal dye mase aku first time belajar dekad   interegasi nurul izzah . Mase tuh kau malu malu anak kucing :P Aku kan jenis suke perhatikan org lama lama lepastuh buat hypotesis sendiri dan aku tgk kau jenis yang diam , redha je bila kena buli , senang nak simpan rahsia dengan kau sebab kau jenis yg tak bnyak ckap . sepanjang aku kawan dengan kau aku tak pernah gadoh lagi dengan kau . betol , sebab setiap kali suara aku naik , kau akan diam dan buat muka sabar . aku tau dalam hati kau mesti 'SABAR ZURA , SABAR ZURA' haha ,

Bagi aku , kau matang sangat . cara kau berckap lah , perangai kau mcm kau kakak aku . kau cool , tenang tadek nak marah marah . Jarang sebenarnye nak tgk kau marah , merajuk sume . Muka kau suci bila dtg sekolah . Hari hari dlm hati aku selalu ckap , kau ni org ke malaikat ? xD Kau cepat mengalah bila lawan cakap dgn aku . hahahahah tuh sebab aku syg kau sbb mesti aku menang punye :P \elehelynapoyoje/ tapi kadang kadang aku perasan jugak time fedup kau . haa mase tuh kau lagi senyap lagi malas nak layan aku , lyana lisa sume . yelah sape suka asek kena buli je kan ? -.-

Hmmm next year kau nak pindahkan ? well sebelum kau tinggalkan kite org sume aku nak cakap something . Aku nak mintak maaf sangat sangat weh . sebab aku bnyak marah kau , pukul kau , buli kau , bahan kau , perli kau . aku tau aku bukan lah kawan yg baik tpi aku gurau marah tuh sume tuh marah marah sayang lah :* aku tau kau dah banyak bersabar dengan perangai aku , yelah aku ni annoying , suka marah tanpa sebab .tpi sebab sabar kau tuhlah kite tak pernah bergadoh . hihikk .


Zughaa , no matter what happens friendship kite akan tetap berkekalan until nafas aku yg terakhir . aku tak nak kau lupakan aku mase kau dekad shah alam nanti . aku akan rindu kau setiap hari weh . aku akan rase kehilangan tuh nanti . Kau jaga diri kau elok elok tau . lepas ni aku tak boleh nak protect kau dah tpi aku sure kau boleh jaga diri kau nanti . Nanti bila aku rindu kau aku akan tgk cermin yg pecah yg kau bagi tuh . aku tau kau tak perasan tuh pecah it's okay weh bukan salah kau salah fullyshop tuh sume cermin pecah dekad situh -.- 

Last words , takecare zughaa and me love you always <3

No comments: