LOL

Assalamualaikum . salam didahulukan dan hai diutamakan xD

Blerghh , lama dah tak update . sumpah start rindu balik :P Kita privatekan blog lama kan kan kan ? Aisehmann, bawak diri kejap je . jgn mare kay ? *peace* Cuti dah nak abes dah . eh lagi 3 hari kita sekolah balik . aloo pengetua bagi lagi boleh ? nak pergi holiday dekat hawaii sana tuh . nak ikut sekali pun boleh kite menari pakai skirt daun lepastuh pakai rantai bunga . oh awesome ! hu la la la la ~ Merepek lagi aku T.T

6 hari bulan 10 . outing  dengan dua orang minachi yang always di hati aku Lyana and diana :* mula mula aku mcm tak serius pun nak pegi . KONON nak study , lepastuh malam tuh mama tanye 'tak gi mana mana ke ?' soalan tuh buat aku secara spontan ter bagi tau mengenai outing yg kite org dah rancang sebelum cuti lagi . Maka mama dah beri lampu hijau malam tuh jugak aku call dye org so mereka mcm SETUJU !

Kite orang tgk  THE THREE MUSKETEERS . you guys should watch it ! hero dye ya allah handsome *.* lepastuh kite orang mkan dua kali T.T sebab satu hari duduk dalam air cond rasa lapar tuh dtg sendiri kot . eh lupakan lah malu pulak ~.~ Pendek cerita kita orang smpai rumah pukul 7 dan bila aku bagi salam , bukak je pintu rumah dan jejakkan kaki kedalam mak aku hanya mampu cakap 'amboi , ingat kan dah tak tahu jalan balik ' K selamba jelahkan . pfftt -.-


in the stupid make-up room . rase tak bernafas doh :\

sory kau comel  sgt time tgh main game tuh .

Muka  aku mcm !@#$%

My hot girls xx

Budak sekolah baru nak up cenggini lah HAHAHA :P

diana dan haiwan peliharaannya iaitu LEMBU .


Gambar ni last tuk korang tatap sebelum korang tekan button 'X' *poyo* chop ! kami masih main dat kind of game so kalau rase mcm arghh so childish , kesah pulak mak aku en ? :P K guys me have to sudy sejarah . benci benci x_x  tata :)

No comments: