Hari graduasi

Assalamualaikummmmmm !! xx semangat kan ? Ia . sebab ini menandakan yang kita rindu dekat korang :P

Terlalu lama aku rasa aku tutup blog . Macam aku cube melarikan diri dari alam tenet tenot ni -_- Tak tak , berehat sekejap je . lepastuh bukak balik *peace* Semenjak dua menjak ni aku mudah rasa emo , eh sapa sedar tuh sume angkat kaki sikit ?! LOL Even benda tuh mcm kecik mcm semut je tpi aku tetap amek benda tuh dalam . cekgu kate nak dekat exam memang susah nak kawal perasaan sebab cuak lah katakan tpi aku bukan lah pelajar yang cuak bila tang exam ni :|

Pagi tadi sekolah kita ada buat hari graduasi untuk pelajar form 5 . Semua pengawas wajib hadir , so do me lah en ? dengan itu aku pun hadir lah . Benda ni start pukul 8 lebih macam tuh . Pengetua bagi speech panjang gilooo , serius tak larat nak dengar . Mengantuk weh :O Lepastuh abes sesi bagi sijil and everything ada lah jamuan and persembahan dekat dataran . Like boria , berlakon , karaoke and nyanyian . Ohmy lepastuh kan wehh ni yang nak gebang ni , ada abang senior sorang ni nyanyi weh ya allah sumpar cair T.T Dye nyanyi dua buah lagu kau aku dan kebahagian dalam perpisahan . ee semua orang panggil dye shahir sebab dye omey mcm shahir hehe :P

The senior :O

Hari ni dia orang sangat comel eh bukan hari ni je tpi hari hari tau ! hihi ^_^

Aku kalau sehari tak ganggu hidup dye orang ni tak sah x_x

Ye itu aku K boleh gelak kuat kuat sekarang .

Mereka pelik aku lagi pelik :P

Awek ammar selalu gojes , eh mencik mencik !

Boriaaaaaaaaa >,<

Act, dye org tak ready lagi . hehe tpi tpi best tau dye org nyanyi betol tak tipu u_u

Gambar abang yang nyanyi tuh tadelah T.T ade cuma goyang dan membuatkan muka dye tak omey LOL . After persembahan ni ada jamuan sikit , hihikk nasib baik sedap lagi lagi briyani en ? memang febghet lah wehh :P Tak sia sia lah aku beratur panjang , alhamdulilah kenyang jugak akhirnye . For the senior gudluck on spm pulak kayy n_n

K guys kena start baca buku dah ni exam next week hari rabu -_- K tata :)

No comments: