Tom Tom bak !

Assalamualaikum dan salam satu malaysia . ohooo selamat hari malaysia even benda tuh semalam . peace brothaa (Y)

Yaww , lame dah tak gosip dgn korang . hehe miss me ? ala terus terang je , aku tak kesah . aku lgi suka :') #perasannakmati :X Mula mula aku gedik mcm tikus nak privatekan blog ken ken ken ? harhar . saje nak tukar baju dye lahh weh . asek baju sama je dye pun nak tukar style jgak . okay khamis lepas ade merdeka raya . quit awesome , sebab kite sume dpad show off baju raya msing msing . cool , aku asek asek show off baju pink tuh je . sape tak suka dgn baju pink aku ? cakap cepattt . meh aku belasah kau :P

Gmbar merdeka raya tadek lagi . sbb from camera aku ciput je gmbr dgn awek awek aku. tunggu ainul punye okeyh sweetiepie :P Semalam , haa ni yg syiok nak duk pi cerita dgn hampa sume . Kan semalam sume skola dkad malaysia cuti sempena Hari Malaysia , so disebabkan tadek ape ape aktiviti yg aku boleh buad selain makan , tidor , belasah anak kucing aku pun joinlah open house rumah lyana and rumah Hanafi a.k.a peah a.k.a Eppy . Bnyak betoi name shortform kau --'

Rumah lyana happening gila . Makanan dye haihh tergugat iman sape yg dtg . serius tak tipu . Lepastuh ade dua korean half chinese half malaysian dtg . kihh kihh kihh handsome giloo :O act is just classmate aku . bkan nye lyana import org korea suruh mai dtg umah dye . Tak, tak . After solat jumaat boys mai kunjung sat . oh paling handsome ehh sume tak handsome . hahahahahahahah gurau je bro , korang handsome handsome lah :')

Dekad pkul 3 cm tuh sume mcm teringin nak pegi mcd . so jom jom kite serbu mcd, hihikkk penuh mcd dgn muka kite org je xD Then dah tuh pegi rumah Eppy . Ohh family kau happening ajo . Kite org was like tak derk malu langsung . hhahahahaha dye org tak kesah leteww :x Tak sempat nak mkan sbb perut dh kembung dgn segala mcm makanan yg dh aku kumpul dri rumah lyana ke mcd terus ke rumah eppy . HARHARHAR . siot je :P


Mulut itik gembo gembo :P


Miera ohmy DIVA , Lisa Peace erghh :O


Bajet kiut sekejap :P


Minah arab sesat . hahahaha kbai .


Lolololololove dye org ni sume . Tgk diana sebuk je nak baring :P


aku tahu aku tinggi . not need to tell me . hahahahaha #bajet lah kau minahchi :|


Gamba last ni mcm hahahahah entah tpi still bgi aku , aku suka gmbr ni . okay guys , penat sgt hri ni . kena panas bla ..blaa .blaa . Takecare okay sunshine , boiboi :*

P/s: korang aku belum upload gmbr ni masuk fb . shoryyy kay ? nnti aku ade mood aku masukkan . promise okay aweks sume <3

No comments: