awesome moment :)

Heyyo dan Assalamualaikum stalker :')

Semalam pegi beraya lagi lagi dan lagi . sedar tak setiap kali aku update blog mesti ade kena mengena dengan raya ? kenapa ? Adakah sbb aku terlalu obses dgn raya kali ni ? :| Open house dekad rumah Cekgu Kiut kiut dengan rumah Affa omey omey :3 eee best tau . Perut aku dah kembung mcm belon yg penuh dgn air :O

Smpai rumah cekgu pkul 10 pgi . Cekgu mintak tolong dye masak . Caye tak budak bajet kiut mcm aku masak sana masak sini ? haha , dapur tuh hampir bersepah sgt sbb jagung yg aku try nak kopek isi nye merata merata dkad lantai . shh shh malu ni nak cite :P Lepastuh cekgu ajak shopping dekad MY MYDIN . Bila shopping dkad sini rase mcm shopping dekad Pavillion je . #aku tipu gila weh -.-

Dalam perjalanan balik dri rumah cekgu ke rumah affa perjalanan nye bagaikan puchong ke ioi . Kaki lecek malam demam terus , kay ade org kesian tak ni ? -.- Ade tuh Iqbal jumpa ULAR . gebang je mcm jumpa bapak ular hanya lah anak ular yg dah MATI . Dye mati sbb mungkin tak ckup air , makanan dan jgak perlindungan yg ckupnye kott hahahahah :P


Didapur . Masak tetap masak tpi bergmbr mesti selalu kena ade <3


Two gojes girls . Cyunk cgt dkad zuwa and miewa ni :*


Suasana dapur . mcm nak raya je esk kan kan kan ? ^^ itu lah yg aku rase . mcm one family gather , busy gila nak masak tuk raya esok . kahkahkah :P


Cyunck jgak lisa nan lyana . Mereka setia pada pisau pisau yg comel tuh :')


Diana . Minah ni klau aku tak bahan dye even satu hari hati aku gila . muahmuahmuah :*


Lisa masak Ayam goreng . Yeah it's dedicated to me . HARHARHAR --'


Kau tau aku benci sgt baju tuh . besar dan membuadkan aku gemok lgi tpi tahap anak gajah . Tak nak lagi aa pakai cm ni :(



Meet ammar , dye dh mandi dan dye wangi sgt . Amek cepat dye jdi boyfie kau mesti sweet . harhar ;0


Special girls . Depan sekali muka mcm gila gila tuh tisya . dye annoying dan dye sgt comel . aku sayang dye^^


My fav photos . gmbr ni cool plusplus . Kay wa nak chaww , Takecare guys . love yaa <3
p/s : hari rabu ni bufday saya . cepat sediakan present . HAHAHAHAH :P

No comments: