Konsert Suara Kami :O

Assalamualaikum . #psst ..psstt entry kedua . kuii kuii :'3



Hari ni ade konsert SUARA KAMI dekad dataran merdeka . ee gempak . tak tipu gempak gila . rugi tak pegi , hahahaha aku pergi pun sape lah nak temankan aku ken ? aku belum ckup umur lgi lah bak kate sume org yg dlm rumah ni -.- Shoo decide tgk dkad tv je . tpi tuh pun like half je weh . Ayh aku turun bwah dgn semangat bola grab remote terus tukar channel bola bola bola . why haa laki mesti jdi perosak keadaan hanya disebabkan bola ? saya adelah diantara org yg benci bola . jgn ajak saya tgk bola even awak bayar saya 10 juta henget pun :P

Amy buad status Perdana Menteri kita Datuk Najib pun ade . woahhhhhhh cool <3 ade lgi tak suara kami next year ? xDD nak pegi ni . hahahaha --'  ape pun is like dabooom gilo . hihikk kay na buad peta sungai besi dkad bantal ni , boiboi readers :*

No comments: