Forgive and Forget the past .

Assalamualaikum . Okay aku penat ni bru balik open house . ohyeahh , makanan sume aweshome O_O



Aku paling tak suka dengan orang yg kuat berdendam ni . Sebab bagi aku org yg kuat dendam ni mcm tak open minded. Pikir dye je betol orang yang salah . Lagipun ade ke islam mengajar kite tuk saling berdendam sesama islam ? Aku tersangatlah tak kesah jika kau masih nak marah aku , masih nak benci aku , masih nak berdendam dgn aku tentang benda yang dah lepas .

Kau sendiri yang buad kita gadoh besar . Kau sendiri yang putuskan ikatan friendship kita . Kenapa kau kena berdendam dgn aku ? Kau lupa ke kau jdi copycat yang paling handal sekali ? hahahahaha , semuanya bermula dari kau . Kau nak berdendam pkai otak jugak lah weh . Cube ingat balik ni semua salah kau . Aku watlek , watpeace , wattakheran :P

Tadik mase open house rumah mira , kau sanggup patah balik rumah sebab taknak jumpa aku . Yo , dher wa tak kesah . rugi lah minyak ayah kau kena hantar kau jejauh lepastuh kena amek balik . Kau datang je weh , aku takkan tegur kau , ungkit pasal benda tuh . Sebab aku bkan jenis minah suka bukak sesi gaduh depan orang ramai , aku pun ade maruah jugak . 

Benda dah lepas kita lupakan jelah weh . Aku pun dah lame maafkan kau dan aku pun nak mintak maaf klau dulu aku mcm kejam sgt . Aku doakan tuhan bukak kan hati kau tuk terima aku jdi kawan kau balik . Amin . kbye .

p/s: tadik tgk video malaysian boy . rmai ckap video tuh menyeramkan . aponyo lagu rancak semacam menyeramkan ? sekali tgk oh kay . Tak nak tgk dah . [mood: sangat tak baik . sory . ]

No comments: