asdkfjhl ~

Hai ! mula mula nak ckap thanks for the 3 months , 5 days dude ,<3 hihikk , I'm hoping that this relationship last longer and I love you more than you know broo :-) second , urghh sentap gila lah aku ckap jawab soalan sejarah tadik --' 60 soalan dan hampir 30 peratus aku tembak ~ bangg bangg ! apa ni elyna ? ish . sanggup kau tgk sejarah kau merah lagi ? T_T Bm karangan merapu rapu aku jawab , susah doh , K aku semua susah en ? :P cikgu bm sebuk dok usha kertas aku . eh no cikgu no ~ tak suprise lah kann kalau cikgu tgk sekarang ? lekk cikgu , tpi confirm kalau cikgu tanda kertas ni smbil minum air mau tersembur keluar air tuh , ngehehe -.-  aku study hard memalam buta ni pun tak guna jgakk sebab besok nya aku akan lupe apa yg aku belajar . itu lah aku . dye rakam sekali je benda ni . mcm tak berbaloi langsung study 3 jam berturut turut smpai tertidur tertidur aku , sighh . Okay maybe it's more better aku pegi bce geo ~ k chaww

p/s:  Kau asal ? tetibe nak carik pasal dgn aku apa kes kau ? aku sial ke hape aku kacau kau nak berak ke jantan ? tak kan ? ke kau nak aku cukur rambut pacak pacak kau tuh ? please lah weh nak jerit jerit sial dekat telinga aku bukan dri jauh . gelabah nak perli perli org sial .

No comments: