outing ~

Heyyo ! aku sangat penat . baru je balik dari sunway lagoon ~ hehe (Y) it was awesome dude *blushing* rasa tak nak balik nak tinggal je dengan hantu scream park yg social tuh LOL Awal aku bangun hari ni semata mata untuk rasa sunway lagoon tuh mcm mane .Pukul 8 mama hantar dekat rumah miera , sambil tunggu miera bersiap aku makan roti telur kakak miera buat . nyumm nyumm sedap ohh ~ pukul 9 lebih kurang aku , miera , kakak miera gerak pergi bustop amek bus dan tunggu bf kakak miera , nano ~

Kita orang sampai sana pukul 10 i guess . Terus pergi tunggu kaunter yg sebenarnye bukak pukul 11 makne nye lagi 1 jam kena tunggu . OHMYGOSH lama nyewww -_- Makin lama makin rmai org dekat situh , org arab ada , org nak separuh arab ada , orang hampir hampir nak jadi arab ada , orang omputih ada , orang bajet omputih ada , orang india yg muka semua gembira sambut deepavali ada , alahai pendek kata semua jenis bangsa ada , haha kan satu malaysia satu bangsa ! hewwheww *peace*

Mengambil masa yg lama lah jgak nak amek mcm satu jam ni pakai dekat tangan dan jangan bagi hilang . First permainan yg kite orang main is roller coster dekat amusement park . ya allah , nak terkeluar jantung aku  :< tapi awesomenye tuhan je lah yang tahu . hihikk , lepastuh kita orang main kasut amende tah nama dye , kita duduk dlm tuh pastuh dye pusing pusing weeeee ~ pening akhirnye aku T_T Then we play TOMAHAWK ! HAHAHA , aku tak tau asal bila sebut je game ni aku excited sangat . ye lah permainan ni happening gila doh . badan mcm kena lambung dekat langit . Kalau nak lepaskan geram ke , putus cinta ke pergi je sini jerit puas puas ohh hilang segala gala nya , insyaallah :)

Benda ni memang aku dengan miera tak nak masuk langsung maklum lah penakut :P tapi bila pikir pikir balik rugi je kan dah bayar 80 henget untuk semua permainan ni tpi tibe tibe tak nak main pulak ?  ehem ehem SCREAM PARK . wuu ~ nama pun dah boleh tahu rumah hantu weh rumah hantu x_x so kita orang redah je la , kita orang mcm main apa tuh yg mak dekat depan anak anak ayam dye pegang pinggang mak dye sebab tak nak anak dye kena makan dengan musang , eh betol ke ? HAHA -.-  jalan jalan , mcm mcm hantu nak kacau aku en ? haih cepuk japgi tahu lah . dye tak kacau tpi dye cuma jerit jerit dekat telinga kita sebab rules game ni 'don't touch the ghost' alaa ghost dye tk seram pun tpi aku still jerit kuat gila mcm org meroyan hilang anak jugak ? pfftt --'

Dalam pukul 3 kak miera ajak main game basah pulak . alamak aku tak bawak baju aa ~ hehe bagi duit dekat dye , dye beli dekat JJ , 8 ringgit harga seluar tuh , dan seluar tuh serius kelakar . kotak kotak mcm err boxer lelaki --' setiap kali aku dengan miera jalan , eh chop seluar kami sama :O haha , semua orang arab gelak tgk seluar kita org . apa yg lawak nye ana mau gelak sama ante haa ? ke kau jeles aku ada kau tak ada? :P after semua penat , perut lapar bunyik enjin kapal rosak dah mai dah . so isi perut dekat food court JJ then terus balik . sampai rumah pukul 8:30 pm . tadek sape marah syukur aa x)

main plastik kak ? oh ye kau memang pantang nmpak plastik mesti nak buat style topi baru HAHA :P


saya excited nak masuk !



From the right , nano , kak miera , miera liyana .

awak comel tapi perangai awak macam !@#$


dye org cuwittt , saya jeles :<

si boroi ni , kuat makan tomyam rupe nye :P

aku tak makan sayur so tinggalkan je lah , hehe

Muka aku , kau lempang sekarang --' #gemukgemukgemukgemuk

So ni je lah for today , seriously enjoy gila ~ hope lepas ni boleh pegi lagi sebab tak puas lah sekali pegi xD  K guys ngantuk gilaa , bye bye xx

p/s: Hi . I MISS YOU :( K bye .

                                                                                                                                                                                                     

No comments: