D E M A M -.-

Hi awak :] sehad tak ? kay kite sakit tau . siot -..-' beberap hari ni aku kerap privatekan blog aku ni . hehe , malumalu :P tadelah nak edit , tpi idea terbang melayang mcm tuh je . so mlas nak pkir bnyak hamek simple template terus .

semalam , aku pegi skola mcm biasa . ye like harihari aku pergi skola , dgn muka selebeh smpai depan skola salam mak aku , dann tibatiba masa salam tuh lah demam aku dtg . awhhh !@#$ bebenor -..-' adekah mak aku sumber kuman ? HAHAH lepastuh mak aku kate klau ade apa apa call je mama . oh okay ni yg best ni . boleh balik awal (Y)

waktu perhimpunan , demam aku lgi teruk . tibatiba selsema pulak dh . tgk budakbudak 1M yg bajet cuncun gitu lgi lah semput aku . masuk kelas aku mintak kwan aku tlong aku jumpe cekgu bgtau 'AKU NAK BALIK' . pegi jmpe cekgu , cekgu kate pergi rehat dlm kelas dlu . klau tak larat sgt bgtau cekgu *dushdushdush cekgu saya mmg ta larat sgt dh ni :|

dlm kelas lain cite plak . lisa try nak buad aku happy . HAHA thanks weh :** kau bahan org lah , buad aku mogok sampai aku tergelak lah , alahai cuweett je kau semalam . hehe , pastuh kau peluk aku time aku nangis en ? awhh mak syg lu lah nyah :) HAHA , kay mase math aku jmpe cekgu fatihah dah terus terang yg aku nak balik sgt . sebab ape yg cekgu ajar tak masuk langsung so tade gune nye aku ddk dkad kelas lgi en ? so kemaskemas barang dan siap tuk balik . dalam hati aku nyanyi lgu 'i'm coming home lalalala ~ seronok aku . HOHO


mase balik sume sebuk tanye aku , 'elyna kau nak pegi mane ?' 'eh asal kau ?' 'sakit eh ?' caring much -.- dekad pejabat time nak tunggu mak aku dtg tuh agak lame smpai tertidur tertidur aku . i say man mak aku smpai pkul 2:45 . cisss 'cepad' nye :| lepastuh balik terus landing atas katil empuk aku tuh . hehe , nikmatnye tuhan je tahu .


demam time time nak dkad raya kau dtg en ? dushdushdush :'< doakan aku cepad sembuh kay ? sebab sekarang pun badan aku still panas . aku nak pegi skola , nak usha dye *ceh :p kbye




(muka demam 2011 -.-' mmpu tersenyum bajetbajet come gitu . kay jgn gelak kan aku pfftt!*mate dihitamkan atas sebab tertentu . (Y)

p/s:  weh bf kau dh ckup caring dh tahu ? awh terharu :'> ni yg buad aku lgi syg dkad kau . muahmuah , hihi . 

No comments: