Tolong lah weh :\

Assalamualaikum wahai peeps . hee ~ rindu kite tak ? peh lame gile ni tak update blog . haha , sory ye sbb terlalu lame amek mase tuk unprivatekan blog ni . ramai jugak yg duk tanye kenapa privatekan blog ? nak edit eh ? ye pada mula nye memang aku nak edit . tpi lain plak yg jdi tiba-2 malas lah . so still gune edititng yg lame lah . sekali lagi mohon maaf sgt sgt atas kesulitan yg terlah berlaku . hihi

Tadi , sebelum pegi skola aku sempat lgi bukak fb . saje nak check-2 ape yg penting . sbb awal lgi . so bkak bkak ade lah 2 message dkad inbox .satu dri lisa satu dri Dye . kay klik dye punye , dye bgi link blog dye . bila bukak wahh dh update . aku pun bace lah . lame sebenarnye aku tunggu entry baru kau . hampir berjanggut jugak -.-

bila aku bace entry kau , kau tau hati aku mcm mane ? terasa dlm tau tak ? lgi lgi bila kau ckap aku suka kau hanya sebab disuruh . KAU PERNAH TANYE KE AKU KENAPA AKU SUKA KAU ? tak pernah pun . sekali pun tak pernah . kau pernah tanye aku sejauh mane keikhlasan aku suka kau ? pernah ke weh? kau pernah ke tanye aku , adekah aku series terima kau ? pernah ? langsung tak .

mungkin aku tak tunjuk sgt yg aku sebenarnye moody sebab kau , aku terasa sebab kau . aku tak pernah cakap pun . aku tak pernah nak cerita dkad kau bile kite chat . sebab aku nak jaga hati kau . aku tak nak kau  ckap aku ni terlalu banyak songeh . ye hari hari kau nmpak aku masam je tgk kau . sebab ape ? aku nak kau tegur aku dulu . senyum dlu dkad aku . cube lah weh jadi gentle sket . jgn lah bgi aku yg mulakan dlu . kenapa ego kau terlalu tinggi ? KENAPA WEH ? '

tadi mase balik , kau blah mcm tuh je . eh kau pikir aku duduk diam je tgk kau blah  bermakna aku tak terasa ke ? EH TERASA SGT DOH . kau jalan mcm tuh je , tak nak pun ckap HYE ke dri jauh , senyum ke lambai ke .aku terlalu jeles tgk hubungan kapel yg lain . mcm lisa dgn alip . ya allah sweet je dye org . teringin gila nak jdi mcm dye org .

ni first time aku luah kan apa yg ade dlm hati aku selama 3 MINGGU 5 HARI kite kapel . sebelum ni aku simpan je dlm hati aku , smpai aku menangis buad pertama kali  dlm hidup aku hanya untuk seorang lelaki yg aku sayang . kau fedup kan dgn aku ? kau tau tak sejauh mane FEDUP NYE AKU dgn kau ? hari demi hari kite kapel , kesabaran aku makin lame mkin melampaui batas . smpai satu hari tuh aku rase mcm nak je pegi depan kau nak ckap ' WEYH AKU NAK CLASH DGN KAU ' tpi aku tak nak tuh terjadi . aku belajar tuh lebih kan kesabaran aku terhadap kau dan pertahankan hubungan ni dgn sebaik mungkin .

tolong lah weh aku mintak jangan buad aku mcm ni lagi . aku tak larat dah . kau sendiri tak pernah nak fham hati dan perasaan aku . betapa sakitnye hati ni hanye Tuhan je tahu . aku sayang kau weh ,  aku suka kau ikhlas dri hati bkan nye paksaan . aku terima kau series lah weh . mungkin kau anggap persepsi aku terhadap hubungan kite ni main main je kan . tpi yang sebenarnye aku betolbetol series dgn hubungan kite berdua .

kalau kau bace entry aku ni , kau terasa sgt mcm tuh lah aku terasa selama kite kapel . aku mintak maaf klau kata kata aku buad kau marah , menyampah tpi inilah yang ada dlm hati aku yg aku belum pernah luah kan dkad kau . harap kau boleh terima . terima kasih kerana kau sayangkan aku , suka kan aku dan terima aku seadanya . aku cukup hargai sebenarnye . :]

No comments: