Proud To be A Malaysian

Assalamualaikum :-\ lame ohh tak update blog . kay hari ni update pasal bola bola bola == tdi aku excited plak nak tgk bola . seriesly , semangat aku terlalu berkobar-2 nak tgk . so aku pegi naik atas blik tgk dgn bapak aku . mak aku mmg tak campur 100% aku dgn bapak aku mmg tak boleh nak dudk diam langsung . yelah lama gila kot nak tunggu malaysia score . so kte org watlek dlu , tpi still tak boleh duduk diam . then dkad 20 ke bape minit tah malaysia GOAL ! ohh happy nye aku dgn bapak aku tuh Tuhan je tahu . abes singapore kita org kutuk . tpi ckap org tua-2 tuh mmg betol jgn terlalu gembira sgt sbb a few minutes lepas tuh singapore plak goal --' ohhh mmg frust gila . then masa dh nak abes dh , bapak aku ckap 'memang malaysia akan kalah' mulut bapak aku mmg masin . pfftt -,- tpi even malaysia kalah aku tetap bangga dgn pasukan malaysia sbb kita tade lah tipu-2 ni mcm singapore sana tuh . siap jdi 'pelakon' terbaik lah this year . alahai kau singapore , menang pun mcm tak derk class je menang . menang sbb SATU PENIPUAN . great sgt lah tuh kan ? puih :P

p/s: aku dah buad keputusan yg terbaik tuk TERIMA kau . jyeahh :-)

No comments: