Newest :>

hyeee :3 Ni post aku yg pertama sekali . so that's mean ni blog bru aku lah . haha aku bru je buad blog ni sebab blog lme aku series buad masalah . ee aku bako kang -.- problem dye tak derk lah besar mane , tpi sebab aku jenis yang tak boleh nak sabar , terus buad blog baru tanpa rasa menyesal pun .

(click lagi bagi ksik besar punya pastuh tgk kay ) 

kejam kan ? pfffttt :( takkan aku  nak tunggu lame mcm tuh . mmg haremm lah kan , so better aku buad blog baru dan aku rse gembira org lain rse gembira jugak # haaa mcm mne tuh ? ==' buruk kan blog aku ? ohh memang  itu sume org tahu . sbb aku mmg tak pandai edit mcm bloggers yg lain . mesti sakit mata kan tgk blog ni ? haha.

klau dah blog baru mesti ade introduction bagai  kan ? let's start ! :

Name : Ellynna Suraya Mohd sahid 
Age    : Thirteen 
Stay    : Puchong 
Schl    : Smk Puchong Perdana 

Likes : - Shawl
           - Fixie
           - Owl Necklace
           -Pump Shoes
           -Canon Eos 1100D 

Dislikes : - Pepijat
               - Lipas
               - My hair
               - Orang Yang suka Judge orang suke hati je .
               - Fakers 

The people i love the most : - Allah 
                                           - Nabi Muhammad
                                           - Family
                                           - HIM 
                                           - Friends 

Itu sahaja . ada banyak lgi , tpi nnti korang sume menyampah plak nak bce kan . haha kbye all :)

No comments: