Cuti sekolah ~


hoi hey hye ! Mula mula sekali kita nak cakap selamat menyambut deepavali bgi semua rakyat india yg ada dekat malaysia ni LOL aku tak sambut okay . betol , asal kau ingat aku sambut lah ? cepuk japgi tahu lah kan . okay tak nak merapu mcm makcik joyah tak cukup mulut nak berleter :P Cuti sekolah kau baca buku tak ? kalau baca eh sama lah pulak ~ HAHA kau caya aku baca buku , buat rev bagai ? hihikk --' Bangun pun tgk tgk dah tengah hari . setiap kali bangun mama mesti cakap 'hamboi anak dara jenis apa kau ni?' tsk tsk tsk T.T Tengok muka dekat atas tuh ! pfftt , kalau dah bosan mcm mcm boleh buatkan ? *peace* Baru aku sedar aku makin tembam dan makin gemokkk O..O takpe asalkan aku stay comelsss , HAHAHA ya allah ada org muntah tak baca ni ? kalau ada cepat angkat kaki lulzzz k gedik sgt dah ni , nak pegi study lah nak jadi budak pandai xDD kau pun sama okay , mwahehehehehe daa~

                                                                                                                                                                                              #sory for the stupid entry . i'm bored -_-

No comments: