M O K

#kau tengok pipi si kecik atas ni ? amacam omeyyy tak ? hihihihiii lgi gebu dri aku ken amy ken ? HAHA --'

Assalamualaikum #apa apa pun salam dulu ye anakanak :')

Tadi sekolah . mencikkkkk , kena marah dengan cekgu sains . haihh , kena picit kepala . sedap sgt weh , rase nak pecah pale aku yg bajetbajet comel ni :P aku buad salah mcm ciput je . yeah mulut punye pasal kepala kena.Waktu rehat makan mcd . kawan punye tumpang sekaki . kay sayang affa <3 kuiikuii pastuhh ade org nampak kite makan mcd . dye jeless tau dye kate , "makan banyak patutlah gemok" eww nmpak sgt jeless . tape ite gemok nmpak omeyomey je . kahkahkah :'P awak ? "makan ciput , rehat minum air je patutlah keding" HAHA 

tapi kenyataan sebenar kite semakin berisi . pipi ? awak tak yah bikin sane duk tanye saya , eh eh pipi awak gebu ehh ? sekali tengok dah tahu dah macam mane 'gebu' nye tuhh . mase timbang berat tuk borang BM1 , terkejut sgt mcm ni 'OMG TUHAN NI KE AKU YG SEBENARNYE ? :O' yela mase dok single dlu  bajet sungguh diri ni ringan . berangan satu hari nnti ade sorang prince charming dtg dukung bawak pegi tepi pantai dating bawah pokok kelapa . kihhkihh --' tpiii tgk berat badan macam anak gajah forget it Ellynna . 

Saya sendiri tak pernah malu dengan berat badan saya . Macam sesetengah pompuan bila org tanye je "berat badan bape kak ? " mesti jawapan dye " err alaa malu aa nak ckap . rahsia eh ? hehe " sume sbb takut org hina , jgn risau dengan ape yg org nak ckap pasal kita . lantak lah dye org tuh . godai jee --' hargai je dengan ape yg korang ade skang . Kite gemok tape janji sihat walaafiat . tpi bile kite gemok sakit plak tueww err tuh susah cikit . kena diet jugakk :]

Macam kawan kite name dye miera . badan dye keding kerepengg . mcm tiang dh tpi dye tinggi jeless ohh bila tgk dye pkai jeans ke nmpk lawa je . haihh -.- teringin nak jdi mcm tuh . tpi lebih baik jdi diri sendiri je kan ? just be yourself . heeee 

Firasat ite skang gemok tpi sehatt :') ngehehehe kguys takecare , boiboii

P/s: (http://twitter.com/#!/LynnSahid) babeeee , follow me on twitter keyh ? hihi thankiess :*

No comments: