Raya Raya Raya ! :>


Assalamualaikum pembace yg aku sayang sangat sangat , hehe okay raya bila raya ? minggu depan hari selasa rite ? eee tak sabar gile :O excited nye berganda ganda even aku tak mcm korang , yelah korang kira untung ade kampung boleh balik kampung visit nenek , atok , sedara mara . aku ? belah mak aku , nenek dgn atok aku dah pun kembali kerahmahtullah . hanye al-fatihah dan doa saje yg mampu aku hadiahkan :)

Kalau belah ayah aku , nenek aku tinggal dengan aku so kiranye dkad kampung dh takderk sape dah . lepas solat raya aku dgn mak aku akan visit makcik aku dekad Rantau , Negeri Sembilan . Haihh , tak sabar nak mkan rendang febenghet aku . hihi #takmalutakmalu :P yelah dh lame tau tak makan lemang,rendang , ketupat dgn kuih-2 raya . Raya setahun sekali je jdi raya kali ni kenalah enjoy but don't to much smpai tak ingat dunia -.-

Tahun ni aku tak main mercun langsung , even bunga api pun aku tak main . jeles tau tgk korang yg boleh main mercun bola , mercun naga , mercun papan *see ? aku dlu hebad tau main mercun mercun ni :P aku bkan tak nak main , boleh tuh memang boleh tapi demi nak kekalkan anggota badan yg ade so aku tak nak amek port dgn mercun . ckuplah tgk jiran sebelah aku main .

Baju raya dah beli ? hehe aku dah .  ni yg buad aku lagi excited nak raya . baju raya korang warne ape eh ? nak tahu nak tahu :< kite warne pinkk ~.~ alahai cuweet cuweet aje . hehe , mula mula memang niat dlm hati nak beli warne kelabu tpi faham faham jelah . warne kelabu tade so just amek warne pink . oke letewwww , haha

Sebelum terlambat , aku Ellynna Suraya Mohd Sahid ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri :D Aku ingin memohon maaf sekiranya aku ade buad salah ke , terkasar bahasa dgn korang ke , ter buad entry yg bkan bkan smpai ade sesetengah nye tersinggung ke , terguna bahasa bahasa yg kurang sopan ke , aku mohon ampun sangat sangat . yelah manusia tak lari dari melakukan kesilapan :]

Pada boyfie saya , ok nak ckap ni *cehceh Aku mintak maaf sangat-2 , maybe before this aku banyak sgt buad kau terasa , aku banyak sgt marah kau , smpai pada satu tahap kau boleh fedup dgn aku , aku pun kadang-2 ade terkasar bahasa dgn kau . aku mohon ampun sangat-2 okay dan one more thing ILOVEYOU :*

Sampai disini sahaja entry tuk kali ni . insyallah lepas cuti ni ke , aku akan upload gmbr gmbr raya dgn family and friends . hehe , okay tata , takecare , boiboi , muahmuah :3

p/s: to Diana fadzil , honeyy thanks a lot for the raya card . sumpah suke gile gile gile :) and thanks doakan hubungan aku dgn dye kay , hehe Amin .

No comments: