Ade makne ? tarakk langsungg

Assalamualaikum dan selamat menyambut deepavali :3 haha , kay tibe tibe je ni == act , hari ni bkan deepavali ke gawai ke hape lah elyna sayangg #ceh sayang ke weh ? :P hari ni HARI RAYA . hehe satu syawal sudahh ~ name je satu syawal ,tpi aku tengok dekad fesbuk ramai je onl . haihh , korang tak pegi beraya ke weh ? ke bawak laptop sekali time beraya ? haaa masyuk ! :'D

Mesti best kan dapad makan lemang , kuih raya , dengan sedara mara and atok , nenek , makcik , ayah cik haa cik cik sume lah , hehe eh aku pun samalah satu syawal ni sempat update blog bagai . heeee , untuk pengetahuan korang aku tak jadi nak pegi rumah makcik aku . huxxhuxxhuxx cedeyh arzz titerw :'( sebab ? adelah weh . tuh agak privacy nak diceritakan dkad sini .

Balik je solat raya perkara pertama yang sume org akan buad adalah makan . hihi , same lah cam kite . bnyak jgak lah aku mkan smpai 1 kg naik . Oyeahh Oyeahh ia sgt memilukan sebenarnye --' tpi sape kesah ? dunia ni ana yg punye , so kite enjoy ! lalalala :] kay sebab raya tahun ni mcm tak ade erti langsung bagi aku , aku betolbetol tak sabar nak raya dgn fwenn and boyfwenn kite :P nanti dekad skola kite ade sambutan hari raya cekgu suruh pkai baju raya weh , alahai show off abes ah aku . HAHA -,- nak pkai baju ape doh ? tape tape klau tade sgt pkai baju swimming sudah ah en ? tak yah show off sgt . gedik sebenarnye xD

chopchop , dh dpad duit raya bape haa korang ni ? aku bru masuk satu itupun 50 henget je . hehe 'je' nmpak sgt tak hargai --' tapi tak tahan lame tuh . mlm ni mesti abess (Y) kalau nak tahu baju raya aku pun aku tak pakai pakai lagi . haihh , naseb douh :| eh nak gi makan lomang omak ite beli , hehe kbyebyee


No comments: